EAM – objektový návrh

Populační fasáda zastřešující  třídy evolučního algoritmu.S touto třídou komunikuje GUI a získává od ní výsledky.Klient má na výběr použití standartní třídy PurePopulationFacade nebo wrapperu PopulationFacadeHillClimbing.Ten agreguje třídu PurePopulationFacade a v metodě FindSolution k ní přidává funkčnost gradientního algoritmu pro optimalizaci řešení.

Další důležitý balíček tříd je Fitness.Ten se zabývá výpočty Fitness funkce kterou je možné dynamicky vyměnovat.Aktuálně se pracuje se třídami pro fitness funkci jako čtverec a „rám“ – čtverec bez vnitřního čtverce o menším rozměru.Tyto třídy jsou napsány ve  verzi používající klasickou metodu Bitmap.getPixel – pomalé a také ve verzi pracující s pointry

Balíček zastřešující samotný genetický algoritmus se jmenuje Algorithm.Algoritmus musí být modifikovatelný, proto je použito rozhraní IGAAlgorithmBase, které předepisuje pouze jednu metodu pro získání nové populace.Dále je použita abstraktní třída GAAlgorithmBaseTemplate s template metodou pro vytvoření nové populace a nyní pouze jediná třída která tuto abstraktní třídu a rozhraní implementuje – RoulleteSelectionGA.

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: